Известие

Collapse
No announcement yet.

Фабричен ксенон vs after market

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Фабричен ксенон vs after market

    След като установих, че фаровете не светят хич добре се замислям за един от следните варианти.
    Някой имал ли е подобна дилема и какво е направил?
    Също така ме интересуват следните неща:
    -колко лесно и на каква цена мога да намеря фабричен ксенон (цялата система) и има ли някакви особености или проблем при монтаж на кола която е без?
    -знам че за after market ксенон има голямо разнообразие, но лично аз искам предпочитам качеството пред цена. Склонен съм да дам повече пари за нещо добро. В тоя ред на мисли някакви предложения?
    -Кое би било с по-добро качество и по-дълъг живот от двете?

  • #2
    Каквото и да избереш, гледай лупата да не е нагоряла.
    Най-евтиния вариант с максимален ефект е да сложиш китайска би-ксенон лупа, с някакъв ксенон автърмаркет но да не е евтините че там правят разни проблеми по електрониката на колата. Така ще си решиш проблема с около2-300лв.
    Инак оригиналния би-ксенон е добре, но и там все пак ще е на 10на години колкото и да е запазен, аз съм с такъв примерно и наскоро ги отварях за малко профилактика че бая се бяха замъглили отвътре, оттогава се вижда осезаемо по-добре, но все пак си има леко нагоряло по рефлектора, също и стъклата отпред са си остаряли подобаващо.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #3
      Що не видиш за направо за лед крушки. Светят много по-добре от който и да било ксенон, имат 3 пъти по-дълъг живот и струват 3 пъти по-малко. На братовчедката мъжо и в София си сложил такива на аудито .... смея да кажа, че толкова плътен сноп светлина до сега съм виждал само на мазератито на една колежка, което беше с лед фарове. Мисля да си поръчам и аз от ибей.
      Alfa Romeo 159, 1,9JTS EX

      Comment


      • #4
        Ачо, крушки хубаво, ама като няма кой да отрази светлината им защото рефлектора е прегорял, файда йок.
        Според мен най-удачния вариант е да се дадат за рециклиране първо, после слагаш каквото искаш, халоген, ксенон, лед и т.н.
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #5
          Виж какво съм писал в темата на колегата по-надолу. В ютюб има видео как на мястото на халогенната лупа с рефлектор, с адаптор се слага биксенон кит за БМВ Е46 и светва доста приятно. Аз лично не виждам смисъл да се опитваш да сложиш оригинален ксенон, тъй като това въвлича търсене на датчика за регулирането и най-малкото лупите с моторчетата за биксенона, ако не и целите фарове, защото не виждам как някой ще ти продаде само лупите с рефлекторите. Предполагам още доста работи и по електрониката, за да ги управлява компа на колата. По-добре да инвестираш пари в по-хубав афтърмаркет биксенон кит и да полираш фарове (и задължително фолио след това).

          https://www.youtube.com/watch?v=pgZBtLWRR_s

          Също, mirchozo ти е казал какво е препоръчително, ако са нагорели рефлекторите.
          При мен рефлекторите, лупите и стъклото отвътре бяха адски мръсни и като ги почистих ефекта беше уау. Мисля по-нататък да си купя едни нови оригинални Осрам крушки и мисля, че ще светне както трябва да свети ксенонов фар на кола 2010 година

          @ angels, колега можеш ли да пуснеш линк към тия ЛЕД крушки, че си търся за халогени и дълги такива хубави
          Last edited by T-Jet; d.m.y г., 20:32.
          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic '09 - Remapped - Ex
          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97 - Ex
          Lancia Phedra 2.2 JTD '03

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от T-Jet Покажи съобщение

            @ angels, колега можеш ли да пуснеш линк към тия ЛЕД крушки, че си търся за халогени и дълги такива хубави
            Разбира се - http://www.ebay.co.uk/itm/H7-110W-20...wAAOSw8gVX4QET

            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
            Ачо, крушки хубаво, ама като няма кой да отрази светлината им защото рефлектора е прегорял, файда йок.
            Според мен най-удачния вариант е да се дадат за рециклиране първо, после слагаш каквото искаш, халоген, ксенон, лед и т.н.
            Да бе, съгласен... аз само давам идея относно вида лампи. Щото до скоро и аз се чудих за ксенон ама технологиите напредват и честно казано дори и не знаех, че правят вече лед лампи масово.
            Alfa Romeo 159, 1,9JTS EX

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от angels Покажи съобщение
              Искам да попитам - тези крушки от линка за късите или за дългите светлини са?

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от angels Покажи съобщение
                Разбира се - http://www.ebay.co.uk/itm/H7-110W-20...wAAOSw8gVX4QET



                Да бе, съгласен... аз само давам идея относно вида лампи. Щото до скоро и аз се чудих за ксенон ама технологиите напредват и честно казано дори и не знаех, че правят вече лед лампи масово.
                Тези пробвани ли са лично ?

                Защото мнооооого ме съмнява тези 20 000 лумена писани да са дори близко до реалността.

                Евтин 100W светодиод вади 7000 лумена, тези просто няма как да вадят по 10к всеки.

                Качествен светодиод прави 110 лумена на ват при над 30V напрежение и само единият струва 30 долара при огромни бройки.

                Та ме съмнява това да свети изобщо добре.

                Да не говорим, че при достигане над 90*С светодиода може да загуби 20% от мощността си...
                156 Sportwagon 1.9JTD

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от potrebitel22 Покажи съобщение
                  Тези пробвани ли са лично ?

                  Защото мнооооого ме съмнява тези 20 000 лумена писани да са дори близко до реалността.

                  Евтин 100W светодиод вади 7000 лумена, тези просто няма как да вадят по 10к всеки.

                  Качествен светодиод прави 110 лумена на ват при над 30V напрежение и само единият струва 30 долара при огромни бройки.

                  Та ме съмнява това да свети изобщо добре.

                  Да не говорим, че при достигане над 90*С светодиода може да загуби 20% от мощността си...
                  Аз работя в болница... от лумени, ватове и т.н. не разбирам... просто видях с очите си, че свети два пъти по-плътно от халогенната крушка... има и по-качествени сигурно, по-скъпи, които ще светят и по-добре. Цената си е повече от добра и като се наканя да поръчам и видя ефекта на моята кола, ще мога да кажа "препоръчвам". Просто както казах и по-горе... за сега само давам идея.

                  krasy: Искам да попитам - тези крушки от линка за късите или за дългите светлини са?
                  А ми мисля, че Н7 са и на късите и на дългите, т.е. едни и същи са.
                  Last edited by angels; d.m.y г., 22:20.
                  Alfa Romeo 159, 1,9JTS EX

                  Comment


                  • #10
                    А защо трябва биксенон да се монтира, че нещо не разбирам? Аз си сложих обикновен ксенон само на късите (основно карам градско, така че дългите рядко използвам), но си взех от Англия комплект, че тук, унас има някакво много странно ценообразуване. Иначе съвсем в края на лятото пробвах с LED - бяха ми подарили някакв комплект с вентилатори и честно казано, монтажа беше голям екшън, но това е малкия проблем - големият проблем е, че не може да се осигури адекватно охлаждане на LED-те и изгоряха. Мислех да експериментирам с този тип LED, тъй като с него има доста по-голям шанс да се оправи проблема с охлаждането, но в крайна сметка реших да не давам някакви пари за неясен резултат и заложих на сигурното си взех ксенон комплект.
                    Иначе ако се слага ксенон, задължително крушките с метален цокъл и баластите с пиков (стартов) ток не по-вече от 6А, защото ще трябва тогава и релета да се слагат. Не че не се монтират китове с пиков ток от порядъка на 10A или 20A, без релета, но инсталацията е оразмерена за халогенни крушки с пиков ток от около 5А и всичко останало си е издевателство.
                    Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 10:58.
                    Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                    Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                    Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                    Alfa Romeo 156, 2.0TS

                    Comment


                    • #11
                      Би-ксенона идва не от крушката, а от електромагнита и подвиждата пластина между рефлектора и лупата. Така е оригиналния фар на 159 с ксенон. Освен това с минаването на дълги се включват и най-вътрешните светлини, което осигурява още повече светлина, особенно полезна при високи скорости.

                      Та мисълта ми беше че ако ще се вгражда подобна щуротия, то би било добре да е би-ксенон.
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #12
                        За момента се спрях на пълно рециклиране на фаровете. Каквото трябва да се направи и след това най-вероятно ще монтирам и някакъв ксенон. Ще се опитам да направя снимки преди vs след (ако не забравя) и ще споделя какво ми е мнението след манипулацията.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от angels Покажи съобщение
                          Аз работя в болница... от лумени, ватове и т.н. не разбирам... просто видях с очите си, че свети два пъти по-плътно от халогенната крушка....
                          То и аз само казвам. За да няма разочаровани после, особено след една година ползване през лятото.

                          Светодиодите трябва да се охлаждат добре, иначе се прецакват и започват да светят все по-слабо. Дори да не стане за 1 ден, с времето този ефект го има ако не се охлаждат.

                          Иначе не може да се сравнява ват-за-ват халогенна и светодиодна, разликата е голяма, особено когато светодиода е насочен
                          156 Sportwagon 1.9JTD

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                            Би-ксенона идва не от крушката, а от електромагнита и подвиждата пластина между рефлектора и лупата. Така е оригиналния фар на 159 с ксенон. Освен това с минаването на дълги се включват и най-вътрешните светлини, което осигурява още повече светлина, особенно полезна при високи скорости.

                            Та мисълта ми беше че ако ще се вгражда подобна щуротия, то би било добре да е би-ксенон.
                            Ако се сложи би-ксенон как ще се управлява, след като лупата е само за късите?Нещо не са ми ясни нещата и затова питам.Решил съм да купя два комплекта ксенон-един за късите и един за дългите.Дали ще си струва това упражнение, тъй като искам да са по качествени и цената ще отиде над 200лв.
                            Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                            Comment


                            • #15
                              https://youtu.be/E-fp4aTB5C8
                              Това е махане на халегенни лупи и замяна с би-ксенон китайски
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment

                              Working...
                              X